Michał
Drożdż
ekspert rozwoju nowych produktów
Dyrektor ds. Strategii Produktowej w firmie Ceramika Paradyż Sp. z o.o.
Michał Drożdż posiada wykształcenie w obszarze rozwoju nowych produktów oraz zarządzania (MBA), które wsparte jest wieloletnim doświadczeniem biznesowym w dziedzinie designu, r&d oraz marketingu produktowego.
Pracował dla firm z różnych branż. Nadzorował i odpowiadał za rozwój ponad trzech tysięcy produktów, począwszy od koncepcji przez wzornictwo i konstrukcję, aż do produkcji i urynkowienia. Równocześnie odpowiadał za powstanie unikatowych projektów procesów organizacyjnych, za które został nagrodzony w konkursie DME AWARD organizowanym przez Design Management Europe („BEST MANAGEMENT OF DESIGN IN A LARGE COMPANY” dla firmy ZELMER).
Jest autorem licznych artykułów w prasie branżowej i wykładowcą studiów Total Design Management Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Uczestnik paneli:
2018: Stół a sprawa polska – innowacje a design